Tore Dahle
Roller
LEDELSE/ADMINISTRASJON
- Viser 2 av 2Rolle | Bedrift | Ansatte | Sum driftsinntekter | Totalrentabilitet i % |
---|---|---|---|---|
Rolle | ||||
Daglig leder | Skaun Motorsenter AS | - | 374 NOK (2023) | −0,3 % (2023) |
Daglig leder | Trolla Invest AS | - | 0 NOK (2023) | 198,8 % (2023) |
Daglig leder Bedrift Ansatte - Sum driftsinntekter 374 NOK (2023) Totalrentabilitet i % −0,3 % (2023) | ||||
Daglig leder Bedrift Ansatte - Sum driftsinntekter 0 NOK (2023) Totalrentabilitet i % 198,8 % (2023) |
STYREVERV
- Viser 8 av 8Rolle | Bedrift | Ansatte | Sum driftsinntekter | Totalrentabilitet i % |
---|---|---|---|---|
Rolle | ||||
Styrets leder | Trolla Invest AS | - | 0 NOK (2023) | 198,8 % (2023) |
Styrets leder | Dahle Invent AS | - | 0 NOK (2023) | −9,9 % (2023) |
Styrets leder | Dahle Marine AS | - | 718 NOK (2023) | −9,1 % (2023) |
Styrets leder | Brødrene Dahle AS | - | 2 154 NOK (2023) | 5,9 % (2023) |
Styrets leder | Skaun Motorsenter AS | - | 374 NOK (2023) | −0,3 % (2023) |
Styrets leder | Løvåsmyra 6-3 AS | - | 1 160 NOK (2023) | 17,2 % (2023) |
Styrets leder | Dahle Blikk AS | 16 | 20 312 NOK (2023) | 25,1 % (2023) |
Nestleder | Norsk Motorklubb Trondhjem | - | - | - |
Styrets leder Bedrift Ansatte - Sum driftsinntekter 0 NOK (2023) Totalrentabilitet i % 198,8 % (2023) | ||||
Styrets leder Bedrift Ansatte - Sum driftsinntekter 0 NOK (2023) Totalrentabilitet i % −9,9 % (2023) | ||||
Styrets leder Bedrift Ansatte - Sum driftsinntekter 718 NOK (2023) Totalrentabilitet i % −9,1 % (2023) | ||||
Styrets leder Bedrift Ansatte - Sum driftsinntekter 2 154 NOK (2023) Totalrentabilitet i % 5,9 % (2023) | ||||
Styrets leder Bedrift Ansatte - Sum driftsinntekter 374 NOK (2023) Totalrentabilitet i % −0,3 % (2023) | ||||
Styrets leder Bedrift Ansatte - Sum driftsinntekter 1 160 NOK (2023) Totalrentabilitet i % 17,2 % (2023) | ||||
Styrets leder Bedrift Ansatte 16 Sum driftsinntekter 20 312 NOK (2023) Totalrentabilitet i % 25,1 % (2023) | ||||
Nestleder Bedrift Ansatte - Sum driftsinntekter - Totalrentabilitet i % - |