tidBANK
Med tidBANK® får du en brukervennlig og effektiv rutine for registrering av arbeidstid. Bedre oversikt og mer tid til faktisk arbeid.
tidBANK implementeres med ønsket regelverk. Registrering av inn/ut og avviksårsaker, fravær og overtid gjøres fortløpende. tidBANK gjør beregningene for deg og varsler deg når det oppstår avvik.
tidBANK kan benyttes på PC, Mobil, nettbrett og våre tidterminaler som henges på veggen. Berøringsfrie kort kan leveres med tidterminalene for ytterligere forenkling.
37 siste kunngjøringer
Dato | Kunngjøring |
---|---|
22.07.2024 | Endring av styre |
04.06.2024 | Godkjente årsregnskap |
30.04.2024 | Endring av signatur |
21.06.2023 | Godkjente årsregnskap |
11.06.2022 | Godkjente årsregnskap |
12.06.2021 | Godkjente årsregnskap |
24.11.2020 | Endring av daglig leder |
19.11.2020 | Endring av daglig leder |
25.05.2020 | Godkjente årsregnskap |
03.06.2019 | Godkjente årsregnskap |
Bedriftens lenker
Åpningstider
Ta kontakt for mer informasjon!
Mer info fra Forvalt
tidBANK
Org nr 863 228 522
Utvidet firma- og kredittinformasjon
Vår Premium tjeneste Proff® Forvalt gir deg komplett oversikt over firmaer og roller i norsk næringsliv:
Rating, score og kredittvurdering
Betalingsanmerkninger, panteheftelser og saker i domstolene
Segmenteringsverktøy for å ta ut lister til markeds- og analyseformål
Historisk firma- og rolleinformasjon
E-postvarsling på endringer i selskaper du følger